Łączne przychody Grupy BoomBit spadły o 2,9% m/m do 14,54 mln zł w kwietniu



Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 14,54 mln zł w w kwietniu bieżącego roku, co oznacza spadek o 2,9% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 18 mln.

„Przychody Grupy BoomBit w kwietniu 2025 r. wyniosły 14,5 mln zł (-2,9% m/m), w tym 14,5 mln zł z gier mobilnych. Wydatki na user acquisition zmniejszyły się do 7 mln zł (-10,6% m/m), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie poniżej 1,5 mln zł (-3,8% m/m). Grupa miała 18 mln pobrań i 6,1 mln zł (+7,9% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6 mln zł (+8,1% m/m)” – czytamy w komunikacie.

Koszt prowizji platform wyniósł 1,47 mln zł, co oznacza spadek o 3,8% m/m, podano także.

„Nasze przychody od trzech miesięcy utrzymują się na zbliżonym poziomie. W kwietniu z powodu niższych wydatków marketingowych poprawiliśmy profit, ale w związku z planowanymi w najbliższych miesiącach premierami kilku nowych tytułów, zakładamy, że koszty UA mogą rosnąć w kolejnych okresach. Liczymy też oczywiście na wzrost przychodów związany ze wspomnianymi premierami. KIlka soft launch pojawi się już w maju i czerwcu, planujemy też aktualizację ‚Hunt Royale’ o nowy dungeon Katedra, co powinno zaktywizować długoterminowych, najbardziej skłonnych do wydawania pieniędzy graczy i poprawić tym samym ostatnie wyniki tego tytułu. Pod koniec kwietnia zgodnie z zapowiedziami wprowadziliśmy na Steam grę Down of Ages, a jednocześnie pracujemy nad dalszą dywersyfikacją naszego portfolio i zróżnicowaniu źródeł przychodów dzięki nowym platformom, gatunkom czy rozwojem usług” – powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

W kwietniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były „Darts Club” (3 mln zł przychodów), „Hunt Royale” (2,5 mln zł) oraz „Crazy Plane Landing” (0,6 mln zł), podano także.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Łączne przychody Grupy BoomBit spadły o 2,9% m/m do 14,54 mln zł w kwietniu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply