Codeaddict rozszerzył w strategii kierunki rozwoju o odzież wear-tech i narzędzie do NFT



Codeaddict podjął decyzję o aktualizacji strategii spółki poprzez rozszerzenie kierunków rozwoju o odzież typu wear-tech kierowaną do odbiorców z branży gamingowej, e-sportowej oraz muzycznej, a także narzędzie dla emitentów NFT (lub tokenów pochodnych) umożliwiające tokenizacje dóbr unikalnych, podała spółka.

Dotychczasowy główny obszar działalności Codeaddict stanowiła realizacja projektów usługowych w modelu software house. Spółka jest również współtwórcą oraz partnerem platformy crowdfundingowej Raisemana korzystającej z technologii blockchain.

„Wspomniane obszary zostaną uzupełnione o następujące projekty będące komplementarnymi do prowadzonej działalności i wpisujące się w koncepcje budowy ekosystemu rozwoju dóbr cyfrowych:
– MyForce – odzież typu wear-tech kierowana do odbiorców z branży gamingowej, e-sportowej oraz muzycznej. Produkt dzięki zestawowi silników wibracyjnych pozwala rozszerzyć zakres doznań podczas wirtualnej rozgrywki, jak również konsumpcji innych mediów. W pierwszym kwartale emitent zamierza zaprezentować sposób działania MyForce wraz z przedstawieniem planu pozyskania środków na platformie Raisemana oraz Kickstarter. Emitent zamierza objąć 25% udziałów w spółce, która będzie zarządzała ww. projektem.
– Shvalnia sp. z o.o. (shvalnia.com) – przedsięwzięcie mające zabezpieczyć moce produkcyjne na potrzeby projektu MyForce, a także oferujące markom własnym dostęp do merchandise’u. Shvalnia sp. z o.o. koncentruje się na współpracy z agencjami marketingowymi oraz firmami z branży IT zarówno polskimi, jak i zagranicznymi w zakresie projektowania i przygotowania spersonalizowanej odzieży. Emitent objął 40% udziałów w Shvalnia sp. z o.o.
– narzędzie dla emitentów NFT (lub tokenów pochodnych) umożliwiające tokenizacje dóbr unikalnych. Projekt będzie realizowany w ramach działalności segmentu software house i jego założenia zostaną zaprezentowane w drugim kwartale 2022 r. Emitent planuje start komercjalizacji narzędzia w 2022 r.” – czytamy w komunikacie.

Zaangażowanie Codeaddict w powyższe projekty będzie dotyczyło przede wszystkim wsparcia technologicznego i kapitałowego, zastrzeżono.

Spółka planuje również współdziałać w dalszym rozwoju platformy crowdfundigowej Raisemana, za pomocą, której twórcy dóbr cyfrowych mogą pozyskać finansowanie. Mając na uwadze, iż dodatkowe kierunki rozwoju emitenta wiążą się ze zwiększonym zapotrzebowaniem na wykwalifikowanych pracowników, spółka zamierza dwukrotnie powiększyć zespół programistyczny (do około 22 osób) do końca bieżącego roku, zapowiedziano również.

Codeaddict koncentruje się na segmencie rynku technologii oraz usług deweloperskich i konsultingowych w zakresie projektowania, implementacji i wdrażania na rynki docelowe oprogramowania, w tym głownie aplikacji mobilnych oraz webowych. Spółka od 2017 r. jest notowana na NewConnect.

Źródło: ISBnews

Artykuł Codeaddict rozszerzył w strategii kierunki rozwoju o odzież wear-tech i narzędzie do NFT pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Leave a Reply